سفر و گردشگری

شرکت های گردشگری باید مسیرها و مقاصد جدیدی را در ایران معرفی کنند "عبدالله عباس زاده" به اعتقاد مسوول اجرایی غرفه ایران در نمایشگاه بین المللی گردشگری فیتور اسپ...

بازدید :237
دوشنبه 18 بهمن 1395زمان :13:09
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

شرکت های گردشگری باید مسیرها و مقاصد جدیدی را در ایران معرفی کنند

"عبدالله عباس زاده"

به اعتقاد مسوول اجرایی غرفه ایران در نمایشگاه بین المللی گردشگری فیتور اسپانیا، نداشتن شعار گردشگری و نیز عدم استفاده از دانش و تکنولوژی در این صنعت، ضعف اساسی حضور ایران در نمایشگاه های بین المللی گردشگری است.

عبدالله عباس زاده داشتن یک برنامه کلان پنج ساله برای حضور ایران در نمایشگاه های بین المللی با پیش بینی اهداف مشخص را از راهکارهای بهبود غرفه ایران در دوره های آینده نمایشگاه برشمرد و تاکید کرد: «حضور مقامی که بتواند خبرنگاران را در قالب تورهای معرفی ایران جذب کند، بسیار موثر خواهد بود.»

او راهکار دیگر را بهبود استفاده علمی از نمایشگاه ها دانست و تصریح کرد: «متاسفانه از تکنولوژی این نمایشگاه ها استفاده علمی نمی شود. این در حالی است که ما باید در شبکه های مجازی نمایشگاه ها مانند وب سایت و همچنین در نشست های تخصصی شرکت کنیم.» این کارشناس همچنین اظهار کرد: «شرکت های گردشگری باید مسیرها و مقاصد جدیدی را در ایران معرفی کنند.»

2 ضعف اساسی ایران در نمایشگاه های گردشگری



مشاهده پست مشابه : جاذبه های گردشگری استانبول (مرکز خرید پروفیلو)
نظرات این مطلب
نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
سفر و گردشگری سفر و گردشگری کد امنیتی

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
آرشیو
خبر نامه


معرفی وبلاگ به یک دوست


ایمیل شما :

ایمیل دوست شما :



چت باکس




captcha


پیوندهای روزانه
  • آرشیو لینک ها
آمار سایت
  • کل مطالب : 20
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 8
  • بازدید کننده امروز : 9
  • باردید دیروز : 5
  • بازدید کننده دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 55
  • بازدید سال : 802
  • بازدید کلی : 8979
کدهای اختصاصی